Presentation

Hej. Jag heter Brandy och är en blandraskille av Bordercollie och en snutt schäfer. Det är de upprättstående öronen som pekar på det senare. Har tidigare skrivit i Gata Magazin men de slog igen så jag blev utan forum. Beslutade mej för att blogga i stället. Kan Schulman så kan jag. Eftersom husfolket envisas med att golfa utan att bjuda in mej känner jag med ofta undersysselsatt.

 Att ligga och glo på folk är ingen motion mer än för hjärnan. Mycket konstiga människor som går förbi gör att fantasin skenar iväg. Man kan fundera på vilket yrke de har, hur många barn/hundar, men klädsmaken är inte alltid den bästa. Själv förespråkar jag den mer naturella  stilen men då jag ser husse komma ut från toan, spritt naken, prisar jag Dior och Kapp-Al  att de säljer kläder.

Glömde berätta att jag blev pappa redan vid 15 månaders ålder. Det blev 4 rondellhundar eftersom mamman också var blandras. Detta var planerat så kom inte och beskyll mej för att skvätta min säd i onödan.